14 Ekim 2006

yine reklamlar...

  • Posta Gazetesi 650.000 rakamının büyüklüğünü vurgulamaya çalışarak, "650.000 kişi demek 650.000 Posta Gazetesi demek" diyor... Ama okur katsayısını neden düşünmemişler? Bir adet Posta Gazetesini sadece bir kişi mi okuyor?
  • Eti Negro reklamının masalsı bir tadı var. En önemlisi packshotta "negromania" diye veriyorlar... Eti "Tutku", "Negromania" falan derken psikolojik çerçeveyi genişletecek galiba...
  • Golf araba reklamına bayıldım. Genellikle VW reklamlarını hep beğenmişimdir. Bu reklamda da kendimi buldum. Herkes bir dönem Golf istemiştir bu duygularla...
  • Kent bayram reklamları yine çok güzel. Bayramlarda birlikte olmanın zevkini çok iyi anlatıyor yine... En yakın rakibi de yine taklit yapıyor bence... Kent'in açtığı yoldan "aynen" geliyor...
  • Fiat ilk defa kendine güvenen, dinamik, canlı bir imaj yarattı bana göre... Son reklamını çok beğendim. Fiat'ın bütün reklamlarında ısmarlama, zorlayıcı, bizden olmayan bir hava bulmuşumdur. Ama bu son reklamı çok hoş. Genç, iddialı...
  • Ersu Nar reklamındaki narları görmeye dayanamıyorum. İçim bir tuhaf oluyor. Gerilim filminden fırlamış, insan yiyen narlar gibi... Iyykk
  • Yapıkredi yeni logosu, reklamlarıyla centilmen, eğitimli, genç, terbiyeli, biraz resmiyeti olan ama esprili, şık giyinen bir erkek anımsattı. Bir banka için iyi olabilir. Yani zeki-fırlama oğlan gitmiş, büyümüş gelmiş gibi oldu... Müzik çok güzel. Peki Vadalar ne olacak?

Hiç yorum yok: