7 Ekim 2006

Tepe Home

Yıllar önce Tepe Mobili'den bir gardrop almıştım. Her zaman üretilen bir model olmasının en önemli özelliği, her zaman yedek parçasının bulunabilir olmasıydı. İstanbul'a taşınınca bir aparatı kırıldı, yenilenmesi ve ayrıca içine raf almam gerekti. Tepe Mobili heryerde yok. "Tepe" yazan ilk yere danıştım. Tepe Mutfak (Bostancı minibüs yolu üzerinde) çalışanları ne kibar. Mobili ile ilgileri olmasa bile çok ilgilendiler ve beni Tepe Home Nautilus'a yönlendirdiler. Ama orada benim aradığım parçalar yoktu. (Benim ürünüm mobili olduğu için ellerinde böyle bir parça yok) Ben de internette Tepe Home'a yazı yazdım sorunumu bildirdim. İnanın hemen aradılar ve çok tatlı bir hanım bana yardımcı oldu. Dolabımı aldığım yeri arayarak eski kayıtlardan dolabın kodunu bile öğrendi. Böylece rafların rengi farklı olmasın diye... Maksimum 20 günde evinize gelecek, gelmeden önce de haber verilecek dediler. Sadece 20 gün dedikleri süreyi aştılar ama onu da kargoyla getirterek telafi ettiler. Ne diyeyim çok memnun oldum. İlgilerinden, yaklaşım tarzlarından çok hoşlandım. Profesyonelce, hoşgörülü, sıcak bir yaklaşım. Müşteri memnuniyeti esastır ezberi ve sahte gülücüklerle başlayan ama biraz pürüz çıktı mı "yapabileceğimiz bu kadar" havasında biten bir yaklaşım değildi.

Hiç yorum yok: