27 Ekim 2006

Brandy!!

Evet dun Brandy ile tanistik... Bir grup kizdik... Ciftlige gittik... Bana Brandy'yi uygun gorduler... Bana O'nu sectiler... Tanismamiz oyle basladi... Uzun boylu. kahverengi sacli harika bir sey... Onceleri pek sakindi iliskimiz... Sonra hep birlikte dolasmaya ciktik, butun kizlar ve partnerlerimiz... Malta'nin arka tarafinda tepelerde, muhtesem Akdeniz manzarali kiyilarda... Yani cok romantik... Ama Brandy gorundugu gibi sakin cikmadi... Once sakin sakin yuruyordu grubun arkasinda... Sonra gruba yetismek icin birden kosmaya basladi ve bunu butun yol boyunca yapti... Ama insan kizamiyor dogrusu... Ozgur ruh... Yaklasik 1 saat dolastiktan sonra ciftlige yaklasinca herkesin gittigi yoldan degil kestirmeden sapiverdi ve yine kosmaya basladi... Ben biran ciglik cigliga kaldim... Ama gunun sonu harikaydi... Muhtesem bir tecrubeydi :))

Sizin akliniza ne geldi bilmiyorum ama biz dun bir at ciftligine gittik... Brandy cok tatli bir at... Ama sahsina munhasir galiba... Cani istiyor durup otluyor, cani istiyor yavas gidiyor, bakti ki geride kaliyor hoooppp kosturmaya basliyor... Digerlerine bakiyorum, hepsi uslu uslu ip gibi geliyorlar. Dun cok guzeldi... Brandy'yi unutmayacagim...

Haaa bir de bacaklarimda agri var, oturmak da biraz sanci veriyor ama olsun buna deger...

Hiç yorum yok: