21 Ekim 2006

ne yaptim ben!

Ben ne yaptim?
Ne yaptim da nasil karar verdim de geldimj buralara!
Kocami ozledim cok... Burnumda tuttu.. Biraz once tam da O'nu dusunurken aradi beni... Icim isindi dogrusu... Ama cok ozledim :(
Asuman Ablami ozledim... O'nu gormeyeli 2.5 ay oldu neredeyse... Annemi ozledim.. Nurluyu... Arkadaslarimi... Herkesi... Herkes burnumda tuttu...
HAni diyordum ya yeniliklere ayak uydurmak lazim.. Ben bunu iyi yaparim falan diyordum ya... I-Ih... Yanimda sevdiklerim olmadan olmuyormus bu yenilik hikayeleri...
Dun aksam 'Comino by night' diye tekne turuna katildim... Denizde buyumus biri olarak ilk defa dun beni deniz tuttu... Elimde torba iiyyykk
Bugun denize gittim... Tamam deniz guzel.. Ama dibi gorunmuyor ki.. Berrak degil... NErede Sigacik... Akvaryum gibi berrak...
Internet Cafe kapaniyor.. .Ben de cikiyorum... Bu kadar bugunluk... Butun tanidiklarimi opuyorum... Hepinizi seviyorum...

Hiç yorum yok: