17 Ekim 2006

malta'dan bildiriyorum :)

Evet dun Malta'ya geldim.
Pazar aksami uyumadim. Ucak sabah 05'te oldugu icin. 4 ssatlik ucus sonrasi havaalanina indim. Dil okulu tarafindan karsilandim, kalacagim aparta goturuldum. Bu gibi sistematik konularda hic sorun yok. Saat gibi tikir tikir calisiyor.
Ucak, Sofya'da 30 dk. yolcu aldi-indirdi. Inenlerden birisi dirsegiyle kafama oyle gecirdi ki uykumdan nasil uynadigimi bilemedim. Bu arada hostesler basustu bagajlarini kontrol ediyordu, yanlislik var mi diye... Elinde siyah ufak bir camera cantasi. Benim degil sandim. Kendiminki nerede onun pesindeyim. Panik havasindan sonra icine bakinca gayet benim cameram oldugunu anladim. Dusunun halimi :)
Apartta benden baska 1 Turk, 2 Rus, 1 Japon var. Sonuncunun nereli oldugunu unuttum.
Burasi sari duvarli (kendi ozel renkelri imis), kiremitsiz catilari ile sirin denecek bir yer. (kiremitsiz catiyi sevdigim sanilmasin)
Insanlar zengin. Burasi Avrupa Birligi uyesi. Siesta yapiyorlar. Cogu yer aksam uzeri kapali. Maltacayi halk kendi arasinda konusuyor. Ama heryerde ingilizce var. Arabalar eski... Yani Turkiye'nin tersine... Bizim ayranimiz yok ama arabamiz son model...
Malta lirasi Avro'dan daha degerli...
Hava cok guzel. Tisort yeterli... Tam akdeniz havasi.
Cok guzel ve bol miktarda cafe-restoran-bar falan var. Sirin sirin...
Dun cok yorgundum, aksam da okul kaynasma icin drink verdi... Sarap cok guzeldi. En sevdigim tatli sarapti. Ama yorgunluk, uykusuzluk ve yarim kadeh sarapla nasil uyudugumu hatirlamiyorum. Bugun iyiyim.
Geri gelecegim gunu saymaya basladim cunku kocami cok ozledim... :(((
Bir gunde ancak bu kadar gozlem yapabildim...

Hiç yorum yok: