29 Ekim 2006

29 Ekim Cumhuriyet Bayrami

Bizim icin anlamli gunlerden birini daha yasiyoruz... Hep birlikte... Sonsuza kadar da yasayacagiz bu gurur gununu... Hic kimse, hic bir guc de buna engel olamayacak... Cumhuriyetten bikanlar olabilir... Onu degistirmek isteyenler de... Ama cumhuriyet iliklerimize o kadar islemis ki bize ragmen koparip atmak cok zor...
Ustelik yuzlerce yil hakan, sultan, padisah gucu altinda yasamis bu millet sadece 83 yilda cumhuriyeti nasil da icine sindirmis... Kimin sayesinde? Tabi ki Ataturk... Dehasi, bilgisi, tecrubesi, vizyonu, insancilligi, durustlugu, akli, vicdani... herseyi ile...
Ey bu cumhuriyeti degistirmek isteyenler! Isiniz kolay degil, hatta imkansiz. Sizler yani geri kafalilar, cahiller, bilincsizler, hurafeciler ufacik bir azinlik olarak, 3.sinif vatandas olarak yasayip gideceksiniz. Simdi biraz palazlandiniz diye kendinizi bir sey sanmayin... Bu devir de bitecek... En gec kasim 2007'ye kadar...
16 devlet yikilip 17 devlet kurulmasini bir sey sanip, 18.'ye hazirlananlar... Bilin ki imkansizin pesindesiniz... Eforunuzu bos islere degil ulkenin faydasina kullanin...
Fotograflari Hurriyet internet sitesinden aldim... Istanbul'da olma zamaniymis ya... kacirdim... Saglik olsun... Bu coskuyu buradan da hissetmek cok guzel...
Daha nice uzun yillar Cumhuriyet Bayramlarimizi anacagiz nasil olsa...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Armağancım, Cumhuriyet Bayramı'n kutlu olsun.
Bugün TV'de kutlamaları izlerken (biz gidemedik boğaza) seni düşündüm. Dedim ki kendi kendime "Armağan izlemeliydi bunları, ama izleyemez. Şimdi orada ne Türkçe kanallar görünür ne de internet üzerinden TV izleyecek program vardır.".
Hatta seni sabah da andık: Hakan diye bir çocuk Star TV'de seyahat programı yapıyor. Bugün Ege'de gezdi, çeşitli köylere falan gitti. Sığacık da duraklardan biriydi, hemen internete girmeye çalıştım. Eğer seni online görseydim diyecektim ki "kocana haber ver de TV'yi açsın, senin yerine O izlesin.". Ama sonra baktım Hakan hemen başka bir mekana geçti, meğer programın tamamı Sığacık üzerine değilmiş..
Öyle işte.. Şimdi seni çok öpüyorum, yazılarını zevkle okuyorum.