3 Ekim 2006

Tukaş Çikolatalı Islak Kek

Hmmmm...
Tadı çok güzel...
Görüntüsü çok çekici...
Çok hafif...
Yapması çok kolay...

Benim Çıtırım, taaa İzmir'den bana, kendi ürünlerinden yeni çıkan ıslak çikolatalı kek göndermiş... Bugün denedim. Hem kocama da ödül oldu. Ameliyattan beri katı yediği ilk şey... Adı ıslak ya ondan verdim :)). Çok beğendi...
Ben ki 37 yaşımdayım ve hayatımda ilk defa kek yapıyorum... Mikserim bile yok... El blenderının çırpıcısı hayatımı kurtardı... Tarifte yazanları uyguladığınızda hiç kötü sürpriz yok. Ne yazılı ise sonuç o... Ama şunu söyleyeyim. Eğer markete gidip kendim alacak olsam bu ürünü almazdım. Neden mi? Fotoğrafıyla alakası yok da ondan. Kekin nefis bir görüntüsü var. Islak-yumuşak halini görünce iştahınız kabarmıyor, adeta taşıyor. Ama paket üzerindeki fotoğraf alabildiğine sert, pişmemiş hamur kalmış görüntüsünde... Sevgili Çıtırım, Müdürüne söyle "eski müdürüm böyle böyle böyle diyor" de... Hem şunu da söyle "puding ambalajlarını değiştirmişsin, ama nerdeee o eski ambalajlar" dediğimi de... O anlar ;)

NOT: Markete gidince almazdım dedim ya... Şaka şaka Tukaş'ta 3 güzel yıl geçirdim. Benim canım ciğerim eski ekibim yapmış, laf mı söyleticem... Yaaa bak şimdi eski günlere gittim... Aklıma komik - üzücü
bir sürü hatıra geldi :)) Mesela Dilek'le bir ajans toplantı hikayemiz var... Yazarken bile gülüyorum... Öğle tatillerinde ekipçe gittiğimiz kahve molaları. Kemeraltında koştura koştura yaptığımız alışverişler... Pier'de denize karşı kahve içişlerimiz...
Yerim sizi ben...
2.NOT: Bunu okuyanlar "oh ne güzel hep kebap yapmışsınız" der ise cevabım şudur: "çalışkan, dürüst, hızlı, akıllı, pozitif, paylaşımcı olmayan aramızda olamazdı"

Hiç yorum yok: