13 Mart 2007

Yemezler!

Bu reklam sözü benim çok hoşuma gidiyor. Günü de çok iyi anlatıyor...
Hani bizi uyuttuklarını sananlar var ya... Ekranlara çıkıp maval okuyanlar...
İşte onlara çok güzel bir cevap olarak görüyorum. Biraz argo ama onlar da ancak bundan anlar diye düşünüyorum... Zira, "al ananı git" diyecek kadar düşük ifade kullanmıyoruz. Bizim ki espri dozu fazla, zeki bir cevap sadece...
  • Gelelim "Buzda dans" olayına... Araya bir tutam din karıştırmak istemişler. Maya tutmamış... Bu millet sahte dincilerden çok çektiği için "yemezler"...
  • Ayrıca, çalışan, gayret gösteren ve hakeden birinci seçildiği için de mutluyum. O pistten kimler geldi, kimler geçti azizimmm... Buzların dili olsa söylese...
  • Acarİstanbul için belediye yıkım kararı almış. Üçe karşı dört oyla... Dört aklıbaşında insanı kutlamak gerek. İnşallah bu dava da yapanın yanına kar kalmayacak. Ama bekleyip görmek lazım. Konu unutturulursa diye korkuyorum açıkçası...
  • Soyadın Türk olacak... Sen Türkiye'den, Türk İstiklal Marşı'ndan, Türk Bayrağından, Türklükten hazzetmeyeceksin... Size de tuhaf gelmiyor mu? Bu soyadını seçen atalarının kemiklerini sızlattığın hiç aklına gelmiyor mu?
  • İstanbul'da açık artırma ile satılan karayolları arsası için Başbakan demiş ki: "Karayolları arazisi için birileri şimdi Danıştay'a gider." Ben soruyorum o zaman. "Demek ki eksik noksan bir iş yapıldı. Bildiğiniz bir şey var. Belli ki yasalara uygun olmayan bir şeyler var. Aradan kaynasın diye mi ihale yapıldı?" O halde özet şudur: İhale yapıldı ama Danıştay yerse!
  • Geçen yıl 17 Nisan'da Başbakan kas spazmı geçirmişti. Rahatsızlığı nedeniyle 23 Nisan tarihinde törene katılamamıştı. Ama, 11 Mayıs'ta AB-Latin Amerika zirvesi yapılarak kimsesiz çocuklar için futbol oynamıştı. Hatta bizim Başbakan 2 gol atmıştı. Tıp ne kadar ilerledi. Kas spazmından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı törenlerine katılamayacak durumdasın. Tedavi sonrası uçak yolculuğu yapıyorsun, bir de futbol oynuyorsun. Tıbbın gelişmelerine gerçekten akıl sır ermiyor. Sırlar ötesi gibi bir şey bu! Şimdi yine rahatsızlanmış, kendisine insanlık namına geçmiş olsun diliyorum. Yakında var mı acaba tören falan. Yazık katılamazsa üzülür de ondan merak ettim.

Hiç yorum yok: