18 Mart 2007

Umudum tükenmiş değil...

Dönüp yazdıklarımı okuyunca, umudumu yitirmiş gibi hissediyorum kendim bile.
Oysa öyle değil...
Evet, yaşadıklarımız ders almadığımızın kanıtı.
Geçmişimize sahip çıkmadığımızın...
Hülyalarda gezdiğimizin...
Ama doğruyu bulacağımıza inanıyorum...
600 yıllık kulluktan sonra, cumhuriyeti kurup tıkır tıkır işletmek kolay değil tabi...
Bıçakla kesmek değil bu... Sihirli değnek de...
Bazılarının kafası maalesef hala gerilerde olacak...
Damarlarına işleyen alışkanlıklardan kurtulması zaman alacak...
Cumhuriyete inananların da hakkıyla sahip çıkması, mücadele etmesi de bir süreç...
Biz düşe kalka bu işi düze çıkaracağız.
Benim inancım budur...
Her gelen iktidarın ne menem olduğunu göreceğiz. Akıllanacağız. Değerlendireceğiz.

Burada dikkat edilecek nokta şudur. Uyandık, uyandık... Çünkü zaman artık yoktur!

Hiç yorum yok: