26 Mart 2007

Bu film muhteşem

O ne müzik...
O ne görüntüler...

O ne oyunculuk...

O ne hikaye...
Bir su gibi aktı geçti film... Süper bir film... Harika... Şahane.. Muhteşem...
Ben çok beğendim... Tavsiye ederim, izleyin... Ama ağlama ihtimalini unutmayın... Ben ağlamanın ötesine geçtim... Dün akşam tv'de de "Babam ve Oğlum" vardı. Bir ara kapıp koyvermek geldi. Bağıra bağıra ağlamak geldi içimden. Filmin müziğini evde dinlediğimde bile ağlıyorum ben... İçime dokunuyor... Birşeyler oluyor anlatamıyorum... Çocukluğum aklıma geliyor. Annemin babamın genç halleri... Hepimiz çocukken, hepbirlikteyken... Ben galiba yaşlanıyorum :)) Neyse, bütün gün ağlayan insan gece yatıp uyursa... Sabah kalktığında ne olur? Yüzünde bir çift balon olur tabi ki... O balonları da makyajla kapatmaya çalışır... Ayrıca, yerli yersiz film muhabbeti açıp, izlediği filmleri anlatmaya çalışır, ne kadar duygulu olduğunu söylemeye çalışır... Ki insanlar "bu kadının gözleri neden böyle? bir şey mi oldu?" diye düşünmesin diye :))

Hiç yorum yok: