14 Mart 2007

IKEA

En sevdiğim yerlerden biri...
Ürünler, çözümler... Bayılıyorum...
Ama şöyle bir şey yaşadım... Onlara yakıştıramadım...
Geçen hafta ampul aldım, orada kontrol edemiyorsunuz.
Eve geldim. Ampul çalışmıyor.
Dün değiştirmek için gittim.
1- Sordum "yenisini alın, kasada değiştirirsiniz" dediler.
2- Kasaya geldim. Kasa görevlisi "burada değil müşteri hizmetlerine gidin" dedi. Yeniyi elinde tuttu.
3- Müşteri hizmetleri "Yenisini alın, buraya güvenlik memuru getirsin" dedi. Bozuk olanı aldı. Elimde mal yok, eski kasa fişiyle kaldım. Oynatmaya da az kaldı.
4- Kasaya gittim, yenisini elime aldım. Güvenlik görevlisine gittim. "Ama siz buradan gelmemelisiniz. Girişten gelmeliydiniz" dedi. (Malum kasaların oradayım.) O an patlamışım. "Doğru haklısınız" dedi. Müşteri hizmetlerine doğru yürümeye başladık.
5- Güvenlik görevlisi verdi yeni ampulu bana "tamam verebilirsiniz" dedi ama arada mesafe var. "Lütfen siz de gelin. Sizi görmek istiyorlar vermek için" dedim. Görevli de "tamam siz söyleyin, bana bakıversin" dedi.
6- Müşteri hizmetlerine gittim. "Görevliye bakar mısınız" dedim. İki görevli birbirleriyle bakıştılar, ellerini salladılar tamam anlamında...
7- Yeni ampulumu aldım, çıktım. Ama içim rahat değil. Ya bu da bozuk çıkarsa diye huzursuzum. Bir daha ki sefere ne yapacağımı kestiremiyorum çünkü.
Odalarımızı, dolaplarımızı sistematik ve rasyonel çözümlerle kolaylaştırmak için tasarım yapan IKEA bu konuda nasıl organize olamadı?

Hiç yorum yok: