26 Mart 2007

Solcular sola!

TV'de bir program var. Bayılıyorum. NTV'de "Yorum Farkı"...
Emre Kongar ve Mehmet Barlas'ın programı...
Uzlaşmadıkları çok konu var. Tartıştıkları... Benim hem bilgilendiğim, hem de örnek almaya gayret ettiğim bir program bu...
Karşınızdakinin fikri ne olursa olsun... Siz sinirlenmeden, masaya yumruk vurmadan, naralar atmadan, benden değilsin diye mızıkçılık yapmadan, benim fikrimden başka tanımam demeden de... Tartışılabileceğini, medeniyeti, kültürü gösteriyor... Sabırları, bilgileri, fikirleri, saygıları çoğumuza örnek olmalı diyorum...
Bir de, Değerli Emre Kongar bana göre hepimizin, gözü, kulağı, kalbi ve beyni olmalı diyorum...

Bu arada başka bir tv'de de benzer program başladı. "Siyah-beyaz" isminde. Kürşat Bumin ve Değerli Ali Sirmen var... Henüz programa kendimi alıştıramadım. Genelde açtığımda son sözler oluyor...
Ama bir şey dikkatimi çekti... Her iki programda da solcular solda oturuyor :)

Hiç yorum yok: