7 Mart 2007

"Haydi bekarlar evlenmeye"

Acele edin...
Havuç büyük galiba...
Önce aday bulun...
Sonra basın imzayı...
Bir de 4 çocuk yaptınız mı!
Sizden kralı yok... (Haber için tıklayınız.)

Ne o ben yanlış mı anladım? Devletin başı "haydi gençler evlenmeye" deyince bir hikmeti vardır sandım!
Yok mu?
Vergi iadesinden en fazla yararlanmak için evli ve dört çocuklu olmak gerek diyorlar ama!!

Vatandaş soruyor:
- Nüfus planlaması ne olacak?
-
Efendi sen kim oluyorsun, buna mecelle (şeriat hukuku) karar verir. Hem nerde çokluk, orda bereket demişler.
- O söz başka türlü değil miydi?
- O sözler eskide kaldı. Artık değiştim, dönüştüm, geliştim. Tabi yersen!
- Dört çocuk bir de eşin geçinmesi için biçilen değer çok düşük!
- Olsun, evlenenle ev yapana Allah yardım eder. Hem
Yahu bu millet yatıp kalkıp size mi çalışacak?
- Onun yerine yatırım olsa, bizim de sigortalı maaşlı işimiz olsa?
- Öyle aile reisliği yan gelip yatma yeri değil.
- Ben bu parayla nasıl bakarım eşe-çocuğa? Bu biraz kandırmaca değil mi?
-
Ulan terbiyesizlik yapma! Artistlik yapma ulan! Hadi ananı da al git buradan!
- Bir şey daha soracaktım?
-
Dur dinle be! Dur dinle! 9 ay 10 gün be!

NOT: İtalik yazdığım sözler bana ait değil çok şükür. Sadece alıntı...

Hiç yorum yok: