21 Mart 2007

Hint fakiri!

Dün taksiye bindim...
Şoför çok iyi bir adamdı. Konuyu seçimlere getirdim.
Bu arada seçimleri falan konuşmaktan utanmayın, çekinmeyin. Bu bizim en doğal hakkımız. Bizi yönetenleri konuşmayacağız, değerlendirmeyeceğiz... Eee ya ne yapacağız?
Oldu, kaymaklı ekmek kadayıfı!!!

Taksi şoförü dedi ki: "Ben ilk defa kendimi Hint Fakiri gibi hissediyorum. Hergün ne kazanacağımı bilmiyorum. Kaç müşteri gelir bilmiyorum. Herşeyim günü gününe ayarlı. Bir gün kazanamazsam herşey aksar. Siz benim bugün 3. müşterimsiniz. (Saat 15.00 ve Gümüşsuyu'ndan 4.Levent'e gidiyorum. Öğlen başlamış mesaisi.) Normalde 7 ya da 8. müşterim olurdu bu saatlerde. Durakta hiç beklemezdim. Hemen müşteri çıkardı. Bir saat beklediğim oluyor"

Yani "kral çıplak" demenin zamanı geliyor...

Hiç yorum yok: