13 Eylül 2006

pizza yaptım...

Dün hayatımda ilk defa pizza pişirdim... Bravo bana değil mi :))) (aman da aman büyümüş de pizza pişirmeye başlamış)
Dün markete gittim. Rafları dolaşırken ilk defa elim böyle bir ürüne gitti. Dr Oetker Pizza Un... Deneyelim bakalım dedim. Pınar'da ve Tukaş'ta çalıştığım dönemlerde -ki Dr Oetker rakibimiz olurdu- bu ürünlerini denememiştim. Kısmet dünmüş :)
Tarif çok kolay. Önemlisi kutuda yazan tarif ve ölçüler tam uyumlu. Ne deniyorsa, ne kadar deniyorsa aynen o... Kötü sürpriz yok...
Ben yemek yaparken öyle saltanatlı yemek yapmayı sevmem. Yani, önce bir yerde kızart, sonra bilmem ne yap, arkasından fırına koy pembeleşsin vs gibi bir yemekte 2-3 işlem yapılan tarifleri sevmem. Benim için tek seferde yapılan-pişen yemek makbul :)) Yoksa mutfakta başım dönüyor, hoşlanmıyorum.
Bu pizza un tam bana göre. Çok pratikmiş. Zahmeti az. Beni yıldıracak cinsten değil. Mantar, domates, kabak falan koydum. (Kolesterole uygun) Fatih çok beğendi. Sınıfı geçtik yani :)
Pizzayı biraz erken yapıp pişirmeden buzdolabına koydum. Pişirene kadar sulanmış. Ya mantarlar ya da pizza sos buna neden oldu. Önlemek için bir dahaki sefere pişirmeden 30-40 dk önce yapacağım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ooooh yarasın, pizzanın kalitesine verip veriştirilmiş ama yapan da hamarat olmasa güzel olmazdı.Herneyse; sonuçta reklamın iyisi kötüsü olmazmış bu yazının yazılma sebebi de ufak bir kıskançlıktır.. En yakın zamanda Tukaş Islak Çikolatalı Kek 'i de deneyiniz lütfen. Raflarda bulunamazsa, vereceğiniz adrese itinayla teslim edilir:)

İlgili ürün yöneticisi