15 Eylül 2006

idw'06 - İstanbul Tasarım Haftası 4

İki standa bayıldım desem yalan olmaz. Çünkü bu iki stand bizi de olayın içine kattı... Birisi Mavi Jeans, diğeri bir ebru sanatçısının standı...
Mavi standında kocaman beyaz bir masa... Üzeri her tür boya malzemesi dolu... İster kumaş, ister kağıt doyamak için... Tasarım yarışması yapıyorlar. Aslında tam yarışma da denmez... Konu İstanbul... İsteyen yapıyor resmini. Özel resim kartları hazırlanmış. Bilgilerini yazıyorsun. Numara verip kaydediyorlar. Beğenilirse uygun konsepte göre kullanıyorlar. Telif haklarını da bu durumda veriyorlar. Beni o kadar çekti ki. Hemen oturdum, bir şeyler yaptım ben de. Çok hoşuma gitti. (http://www.mavijeans.com/designweek2006.asp)

Ebru sanatına bayıldım... Ama açık hava olduğundan kokusu yoktu. Meğer sığır ödü konduğu için bu kokuya tahammül etmek kolay değilmiş... Ama nasıl dinlendirici, nasıl hoş bir iş anlatamam. Yapanlara çalışmalarını veriyorlar. Ben çerçeveleteceğim :))) (Görmemişin ebrusu olmuş :)
Nasıl ama güzel değil mi :))

Hiç yorum yok: