1 Kasım 2006

en uzak mesafe!!!

Biraz once maillerime bakiyordum. Dostum Simge'den gelen maili actim... Cok cok hosuma gitti, cok anlamli geldi, paylasmak istedim...

En uzak mesafe neresidir?
En uzak mesafe iki kafa arasındadır...
En uzak mesafe ne Afrika'dir,
ne Çin,
ne Hindistan,
ne seyyareler,
ne de yildizlar geceleri isildayan...
En uzak mesafe iki kafa arasindaki mesafedir birbirini anlamayan...


Dun geceden notlar: Salsa kursuna gidildi. Bir kac salsa hareketi ogrenildi. Bol bol dansedildi. Eglenildi... Kocacim kizma emi :( ... 'uzak mesafe' bizim icin yok...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Madem uzaklardasın, bu farklı deneyimi de hakkıyla yaşa!"

Salsa çalışmalarına benden sonuna kadar destek! Erkek hareketlerini de öğren ki kocanla beraber dans edesiniz :)

Seni çok özledim. Çok öpüyorum.

Ece