14 Kasım 2006

Evim evim güzel evim...

Dün sabah 6 itibariyle evimdeyim... Artık kocama kavuştum... Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Nasıl geçti 4 dört hafta... Zaman nasıl aktı...
Dün bavullarımı açtım... Evimi çok özlemişim hiçbirşey yapmadan odadan odaya dolaştım. Dün hava çok yağışlıydı.. Bugünse pırıl pırıl. Ama dışarı çıkasım yok... Migros'tan siparişlerim geldi. Canım sebze çekiyor. Yemek yapacağım... Sebze yemeği... Çok özledim zeytinyağlıları. Orada yemek pişirmedim hiç. Hazır gıdalar aldım ısıttım evde o kadar... Gözümde tüttü sebzeler... Çektiğim fotoları derledim... İnceledikçe yazacak çok şey çıkartırım... Hem bu sefer görüntülü... Kaç gündür gazete okumadım. Neler var neler yok 2-3 gündür koptum... Hemen açığı kapatmalı, yine kim nerede, ne zaman, ne demiş, ne saçmalamış öğrenmeliyim...

Hiç yorum yok: