26 Kasım 2006

Çeşitli yollar var...

  • Cumhuriyete cephe alanlar
  • Dinci davrananlar
  • Tanrıyla aramıza girmeye çalışanlar
  • Kadını kapatmaya çalışanlar
  • Denli densiz konuşanlar
  • Bir adım ötesini göremeyenler
  • Azarlayan, bağıran, boş konuşanlar
  • Atatürk'ü unutturmaya çalışanlar
  • Ülkede sistem bırakmayanlar
  • Ekonominin, eğitimin, tarımın, geleceğimizin içine edenler
  • Şeriat özlemi çekenler
  • Yalan söyleyenler

SİZİ İSTEMİYORUM!!!

.........., ..........., ....... 3-5 kişiden kurtulmak istiyorum. Cumhuriyetin bunun üstesinden geleceğini biliyorum. Ama bize daha fazla zarar vermeden, bir an önce...
Bunun yolu seçim... Hatta cumhurbaşkanı seçimlerinden önce olsa keşke... Artık ülkede bir antivirüs programı hatta antispyware programı çalıştırmanın vakti geldi, geçiyor. Mutlaka bu verdikleri zarar düzeltirir. Ama bir daha zarar vermelerine olanak sağlanmasın. Oylar kullanılırken daha bilinçli olalım.. Öyle "değiştim" diyenlere bol keseden oy verilmesin. Vebalini tekrar çekmeyelim. Sistemin taşları artık yerine otursun. Şaka değil, her geçen gün iyiye değil kötüye gidiyoruz. Atatürk'e dil uzatanların cesaretleri kırılsın... Bu kadar basit olmasın... İleriye daha ileriye bakacağımıza, tutturmuşlar Atatürk sistemini eleştirmeyi... Kardeşim daha iyisini yapabilir misin? Ortaya bir iş koymuş musun ki kalkıp, beyninin algılamakta zorlanacağı bir sistemi, dağarcığındaki 3-5 kelimeyle eleştiriyorsun.

Sonuçta, bu sistemi tekrar yerine oturtmak bizim elimizde... Yok akıllanmadık, düzen devam etti. O zaman başka yollar da var... Ben birinci yolun olumlu sonuçlanacağına güveniyorum, inanıyorum. Olmadı ikinci yola hiç itirazım yok.
Bunu demokrasi içinde çözdük çözdük... Çözemedik, bugünden daha kötü olmayacağımız kesin...

1923'te Gazi Mustafa Kemal Paşa, irtica tehlikesine karşı demiş ki: "Bu durumda nazariyat biter, ameliyat ve uygulama başlar" (Kaynak: Hasan Pulur, Milliyet Gazetesi, 04 Ekim 2006)

Hiç yorum yok: