20 Kasım 2006

Üsküdar'aaa gider ikeeenn, aldı da bir yağmuuurrr

Haftasonu Nursel geldi... "Evci çıktı" :))
Cumartesi günü sabah bir çıktık evden Bağdat'ı dolaş dolaş dolaştık... Mağazalara girdik çıktık... Kahveler içtik, pastalar yedik... Mudo'nun outletini keşfettik. Penyeler aldık... Hava karardığında evdeydik. Yemek derdim yoktu, çünkü ben öyle sabahtan yemeğimi yapayım, koyayım diyen bir kadın değilim. Benim yemekler son dakika olacak... HB markalı kırmızı et sosu almıştık Fatih'le.. Haftada bir kırmızı et hakkımız var ya. O hakkı da ağız tadıyla yemek için keşfettik. Genellikle nuar alıyorum kişi başı 1 dilim. Bir ya da iki saat önce bu sosla bekletiyorum. Eti çok güzel marine ediyor. Sonra kızdırılmış tavada iki tarafını kızartıyorum. Isıtılmış fırına atıyorum. Nefis oluyor. Ondan yaptık akşam...
Dün de kahvaltıya gittik hep beraber. Üsküdar'da sahilde adını bilmiyorum ama açık büfe güzel bir kahvaltı yaptık. Deniz manzaralı, Kız Kulesi manzaralı... Hava da film gibiydi... Bulutlu ama yağışlı değil... Serin ama soğuk değil... Hava kapalı ama karanlık değil... Çok güzeldi. Fonda Tarihi Yarımada, deniz, Kız Kulesi... Daha ne manzara ister insan...

Hiç yorum yok: