18 Aralık 2006

Migros Sanal Market ve Promosyon

Bir süredir market alışverişlerimi Migros Sanal Market'ten yapıyorum. Çok rahat olmasının yanında bir dezavantajı var:Raflar arasında dolaşamamak, yeni ürünleri, promosyonları farkedememek...
Sanal alem kolay ama ruhu yok...
Ben raflarda dolaşırken yeni ürünler dikkatimi çeker-di... Sanal mağazada bunu yapmak mümkün değil.
Firmaların ürün müdürleri, marka müdürleri ve Migros'un yetkilileri, sanal mağazadan alışveriş yapanlara sampling yapmayı düşündüler mi acaba? (Eğer varsa, bana hiç denk gelmemesi de ilginç olur!)
Migros üye kartları sayesinde ellerinde çok geniş ve detaylı bir data oluşturdular. Coğrafi-demografik özelliklere, tüketicinin tüketim alışkanlıklarına en önemlisi marka sahibinin stratejisine göre istenilen bölgede yapılabilir. Numune ürünleri özel bir pakette getirirler, bir boşürü olur. Hatta kişi adına özel mektup bile olabilir.
Açıkçası ben yeni ürünlerden haberdar olmak istiyorum. Bu sorunumu çözün. İlle de markete gidip dolaşmalı mıyım?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:) mesaj alındı. sampling yapma kararı aldığımız ilk fırsatta Migros'u da hatırlayacağız efenim !
SİMGE