11 Aralık 2006

hanımlaaaaarrr!!!

Kadının karnından sıpayı
Sırtından sopayı ...

Pardon pardon bu değildi diyeceğim :)

Şimdi Hanımlarcım,

Karnınızdan kalsiyumu, sırtınızdan ağırlığı eksik et-me-ye-cek-si-niz!!!
Günde 3 porsiyon kalsiyumlu gıda alacaksınız en az...Süt, yoğurt, peynir... Hangisi olursa..
Ve ağırlık kaldıracaksınız düzenli, yürüyüş yapacaksınız tempolu...
Bu hem vücudunuzu formda tutacak hem de kemik erimesine karşı önlem alacaksınız...
Ay yorgunum, vaktim yok, çalışıyorum geç geliyorum, sabah erken kalkıyorum kahvaltı edemiyorum, akşam yemek yapamıyorum, dışarda atıştırıyorum, diyetteyim salata yiyorum...
Bu hurmalar sizi tırmalamasın diyorsanız;
  • Her öğününüzde kalsiyum zengini gıdalar şart. Özellikle süt, yoğurt, peynir...
  • Dumble alıyorsunuz, hergün 5'er 10'ar çalışıyorsunuz...

Hiç yorum yok: