21 Ocak 2007

THY ve Miles&Smiles

Benim yıllar önce alınmış bir "miles&miles" kartım vardı.
Bir kaç ay önce THY bana postayla yenilenmiş manyetik üyelik kartımı, mektuplarını, 2 adet bagaj etiketini ve özel yolcu programını anlatan bir kitapçığı, özel hazırlanmış bir karton muhafaza içinde göndermişti. Çok şık, kurumsal imajı bütün ama epey masraflı bir paket bu.

Bugün posta kutuma baktım. Bir paket daha. Acaba farklılık mı var dedim, inceledim. Hayır herşey aynı. Artık sahip olduğum kart ve kitapçıktan çift oldu elimde.

Diyeceğim şu: THY pazarlama kadroları databanklarını -kime gönderildi, kime gönderilmedi- diye kontrol etmiyorlar mı?
Maliyeti oldukça yüksek olan bu mükerrer işe nasıl izin veriyorlar?

THY deyince aklıma deve geliyor. Deve deyince de meşhur bir söz:
"Deveye sormuşlar: Boynun neden eğri? Deve yanıtlamış: Nerem doğru ki?"

Hiç yorum yok: