18 Ocak 2007

Kosla Oxi Action

Fatih'e pembe gömlek aldık...
İlk defa pembe olayı...
Çok da beğendik...
Pilot kalemle cebini mürekkep lekesi yaptı...
Nasıl çıkarayım diye düşündüm...
Aklıma Kosla Oxi Action geldi...
Öyle ya... Her gün onlarca reklam yapıyorlar...
İnsanların üzerinden giysilerini söküp alıp, lekeye boğuyorlar... Ardından ne sihirdir ne keramet şeklinde lekelerden iz kalmıyor.
Hep bu muciziye!! inanarak sanal mağazadan sipariş ettim. Fiyatı da az değil, mağaza kartımın indirimine rağmen 10 YTL civarında... Ufacık bir kutucuk...
Kutu üzerindeki suda bekletme tarifini aynen uyguladım. SONUÇ=0

Bir de yıkama yaptırayım dedim, onu da denedim. SONUÇ=0

Eeee ben ne anladım şimdi? Parama yazık oldu.

Kosla Oxi Action tam anlamıyla bir hayal kırıklığı yarattı bende.
Üstelik, pahalı...
Üstelik, başarısız...
Üstelik, kapak altında koruyucu folyo yok. Yani kutuyu ilk açan siz olmuyorsunuz...

Onca reklam, göz boyama... Ne hayaller kurmuştum... Hepsi çöpe... Artık ağızlarıyla kuş tutsalar nafile...

Gömlek ne mi oldu? Kuru temizlemeye verdim... Zavallı gömleğin çektiği işkence de cabası...

Hiç yorum yok: