21 Ocak 2007

"Sarışın Bir Kurt" Sergisi - I

Taksim Metro'sunda İTO ve İBB desteğiyle Atatürk'e ait fotoğraf sergisi vardı...
Kaçırır mıyım? Tabi ki hayır :) Bir kısmını hiç görmediğim büyük boy fotoğraflar... Çok güzeldi. Ben yine kapalı ortamda düşük değerli çekim yapan makinamla görüntülemeye çalıştım. İçlerinden, bugüne kadar ya görmediğim ya da çok az rastladığım fotoğrafları ekliyorum yazıma.
Büyük boy fotoğraflarla yanyana olunca iyice anladım ki, O'nun tartışmasız aklı, dehası, öngörüsü, analizleri, kararları yanında; sıcacık, kuşatan, güven veren, saran, abartısız, gösterişsiz ve samimi sevgisi, saygısı, insancıllığı da benzersiz... Bizim yanımızda... Ne yapıyorsa bizimle beraber ve bizim için yapan...
İnsanları uzak tutan bir korku yerine, çeken bir samimiyete tanık oldum bir kez daha...
Zorla değil, doğal olarak insanların içinden yansıyan saygıyı gördüm...


Büyük boy fotoğraflarıyla karşı karşıya kalıverince, uzanıp boynuna sarılıvermek geldi...






























Hiç yorum yok: