3 Şubat 2007

Yaşgünü haftası


Ocak sonu ablamın doğumgünüydü... Uzaktayım, ne hediye yapabilirim diye düşünürken... Fotoğraflardan bir power point sunuşu hazırladım. Efektli, müzikli... Yaptığım şey çok hoşuma gitti. Ablam da sevdi... O güne kadar yaşanmışlığa kesit atan çok hoş bir hatıra oldu...
Sonra, kocamın doğumgünü geldi. Sürpriz olsun diye saklı gizli bir çalışma daha yaptım. Dün gece 01'e kadar çalıştım. Bugün sabah erken kalktım, rötuşları yaptım. Aslında doğumgünü dündü. Ama seyahatteydi, zamanım nasılsa vardı... Yine de çalışmayı bugün sabah bitirdim, CD'ye basılma işlerini sonraya bıraktım. Derken sabah bir telefon... Sürpriiiizzzz.. Kocam havaalından çıkmış eve geliyor...
Dosyayı görmesin diye bilgisayarda zor bulacağı yere kaydettim. Kopyasını USB belleğe attım... Ki CD'ye yazdırayım falan... Fatih geldi. Hoş beşten sonra işim var diye fırladım dışarı... Bizim caddedeki yere gittim. Hem DVD, hem de pps formatında iki CD yaptık. CD kapağını hazırladık, bastık, Cd kutusunun kağıdını da yaptık.
Dönüşte seyretmek için iki film aldım. Eve gelince hepsini masanın üzerine koydum, film aldım seyrederiz diye... Allahım eline almıyor CD'leri. Eee tabi O kapıdan ben bacadan olayına anlam veremediği için tepkili...
En sonunda, eline aldı... :)))
Nasıl hoşuna gitti...
Neredeyse 20 yıl önce yazdığım ilk ve tek şiirimi O'na ithaf ettim... Çok güzel bir anı oldu. Bundan sonra her yıl yapacağım... Daha güzel bir arşiv düşünemiyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Fatih'in doğum gününü biz de kutluyoruz ! :) Çok tatlı olmuş sürprizin :))
SİMGE