23 Şubat 2007

Siyasi pazarlama planı

Seçimlere şurada ne kaldı?
Pazarlama planları çoktan hazırlanmıştır...
Şimdi de uygulamaya kondu planlar...
Mesela, iktidar partisinin reklam ajansıyla anlaştığı medyaya yansıdı... Hem de ne ajans... Dilimize pelesenk olmuş marka ve sloganları yaratan ajans...
Ama bu iktidarın dilimize pelesenk olan öyle çok sözü var ki...
Geçmişten gelen tam bir hazine... Bu hazineyi Aralık arşivimde 05 aralık 2006 tarihli
"Tarihe geçen vecizeler" isimli yazımda bulabilirsiniz...
Seçimler yaklaştıkça PR faaliyetleri de başladı...
Eşinin doğumgünü nedeniyle İstiklal Caddesi'nde elele dolaşmalar...
"Leyla ile Mecnun"un dünya premierini izlemeler... Sahneye çıkıp sanatçılara çiçek vermeler...
Muhallebiciye gidip doğumgünü kutlamalar...
Bu sebepten İstiklal Caddesi'nin bol su sabunla yıkanması, pırıl pırıl hale getirilmesi...
Muhallebicinin tanıdık olması. (Belediye Başkanı'nın değil mi?) Kendi kalabalıkları ile yürümeleri... Halkın dönüp bakmaması... Ki bu nokta önemlidir. Halkın dönüp bakmaması gayet olumludur. Ya bir de dönüp baksaydı neler olurdu acaba?
Ne olacak tatsız bir doğumgünü!

Hiç yorum yok: