27 Şubat 2007

ordan burdan...

Telefonuma İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden mesaj geldi. Seçimleri hatırlatıyor. Diyor ki:
"Sevgili İstanbullu'lar demokratik hakkınızı kullanmak için son gün 1 Mart! Lütfen muhtarlıklarınızdan seçmen bilgilerinizi güncelleyiniz. İst. Büyükşehir Belediyesi" Benim cebimi nereden buldu, nasıl buldu?

Küresel Isınma gerçekten bir felaket. Üstelik öyle bizden yüzlerce yıl sonra falan değil. Ömrümüz normal olursa göreceğiz.. Gün gün çöküşe tanıklık edeceğiz. Ne kadar korkutucu... İyi ki çocuğumuz yok diyoruz bazen.

Çevre Mühendisiyim ben. Çok severek okumuştum. Ama çoğu genç gibi ben de mesleğimi yapmadım. Halkla İlişkiler bölümünde başladım, sevdim... Pazarlamada devam etti iş maceram... Şimdi diyorum ki "keşke okulda kalsaymışım, keşke mesleğimi yapsaymışım..." Keşkelerle işimiz olmaz artık. Bir söz var çok güzel: "Yaptığımız şeyler için pişmanlık zamanla geçer. Ne var ki; Yapmadığımız şeylere pişmanlığın çaresi yoktur. (Sydney J. Harris)"

Ben çaresiz pişmanlık içinde değilim. Ama mesleğimin bu kadar önemli olacağını ve çok yapmak isteyeceğimi tahmin edememişim.

Hiç yorum yok: