28 Ağustos 2006

Fenerbahçe-Kalamış - 27 Eylül 2006

Bir tatlı huzur almaya geldim,
Kalamış'tan, ah Kalamış'tan...

(Münir Nurettin Selçuk)


Biz de bir tatlı huzuru almaya gittik bu pazar... Evliliğimizin 8.yıl 11.ayında...
Fenerbahçe parkı muhteşem... Çelik Gülersoy'un yaptığı park gerçekten harika. Digiturk İZ TV'de belgeselini seyretmiştim.. Gerçeğini de gördüm iyi oldu... Parkta kocaman peynirli tost yedik. Kocaman peynirli diyorum çünkü jiletle kesilmiş gibi incecik değildi...
Kalamış Marina yanında yürüdük, sonra Blue cafe-restoran-havuz-deniz hizmetleri veren bir yere oturduk ve sade Türk Kahvelerimizi içtik... Denize girmek için çok güzel bir yer... Ama İstanbul'lular buralardan denize giriyor mu öğreneceğiz... Buralılar genelde girmiyorlar... Adalardan da girmiyorlarmış... Nedeni haftasonu çok kalabalık olduğu için olabilir.. Neticede biz de Sığacık'ın canım sularında haftasonu asla yüzmüyorduk. Kalabalıktan adım atacak yer olmazdı. Eğer aynı psikoloji ise haftaiçi ben fırsatı kaçırmam. (Tabi hava sıcaklığı düştü şimdi). Araştırmak lazım, öğrenmek lazım, analiz etmek lazım :)) Öyle hemen her duyduğumuza inanmamak lazım değil mi ama :))

Hiç yorum yok: