2 Ağustos 2006

bugün her telden yaşıyorum...

Dün Fatih beni arayıp oldu dediğinde ben sahilde güneşleniyordum... Birden hem gururlandım, hem hüzünlendim... Gözlerim doldu... İyi ki güneş gözlüğü vardı.. Ağladığım belli olmadı... Duygular birbirine karıştı... Herkeste öyle mi bilmiyorum ama ben yaşım ilerledikçe daha duygusal olmaya başladım. Bir yanım hayat güzel, hayat devam ediyor, değişiklikler güzel diyor heyecanlanıyor.. Bir yanım ailemden, sevdiklerimden, alışkanlıklarımdan vazgeçmek istemiyor... Bir yanım İstanbul'un tadını çıkaracağım için mutlu, diğer yanım o hengame içinde yok olmaktan tedirgin...
Penceremden masmavi gök, yemyeşil dağ görünüyor... Bir de kuş cıvıltısı var ki sormayın... İstanbul'u düşünüyorum gürültüsü, koşturması, telaşı...
Ama en sonunda yeniliğe olan heyecanım ağır basıyor... İkizler burcu olduğum için mi acaba... Gönlüm oraya akıveriyor... Bir yenilik, bir heyecan... Farklı tecrübeler... Beni heyecanlandırıyor... İşte böyle.. Biraz hüzünlü, biraz heyecanlı.. Ama her telden...

Hiç yorum yok: