9 Temmuz 2006

yaş 37... selüliti nasıl önlerim?

Bir zamanlar yazlıktaki en güzel vücutlu kızdım... Hala da kendimi öyle sanıyordum. Ta ki geçenlerde bir arkadaşımla denize gidip resim çekilene kadar. Bu yaşta kendimi idare ettiğimi sanıyordum... Oysa fotoğrafları görmem bir milat oldu...
Bel kalmamış. Kalmadığı gibi katmanlaşmış... Bacaklar kalınlaşmış... Odun gibi yani... İnanamadım. Hemen bir kilo verme uygulamasına girdim. Ne mi yaptım? Çok basit. .Hemen anlatıyorum. Lütfen siz de not edin. Yapması basit, sonuç harika...
SABAH: En az 45 dk hızlı tempo (120 adım/dakika) yürüyüş. Eve gelince yerde karın ve göbek sıkılaştırma hareketleri. 20-30 kere dumble çalışması.
1 büyük bardak süt. Çingene salatası (çökelek, domates, salatalık, kuru üzüm, ceviz, meyve... gibi malzemeleri doldurun. Lezzeti süper oluyor.)
ÖĞLE: Bir kase yoğurt (üzerine meyve, kuru üzüm, reçel suyu vs doldurun.) Yanında Eti Form çeşitleri çok iyi gidiyor. Bazen de zeytinyağlı yemek yiyorum.
Aralarda bol su.
AKŞAM: Bol salata, zeytinyağlı yemek, ızgara et.
Ben kabak çekirdeği sevdiğim için akşamları bir ufak kase yerim. Hem çok faydalı. Çinko için mutlaka yemek gerekirmiş. Hele erkeklerde prostatı önlemek için birebirmiş.

Banyoda mutlaka bacaklarıma masaj yapıyorum selülit için.
Bunları uyguladım. Aç kalmadım. Gayet iyi beslendim. Selülitlerim gözle görülür biçimde azaldı. Bacaklarım inceldi. Karnım ve belim forma girdi. Veee en güzeli 3 kg verdim.
Haydi kızlar, önce kendinizi ince ve selülitsiz hayal edin. Buna inanın. Uygulayın. Sonuç mutlaka başarılı oluyor.