12 Temmuz 2006

Bu kitap kütüphanemde 3 yıldır duruyormuş. Bir zamanlar Tibet'e ilgi duyduğum için çokça kitap okumuştum. Ama bunu unutmuşum. Ne zaman mı hatırladım?
Geçen gün TV programlarında zap yapıyorum. TV8'de Derya Baykal'ın programına takıldım. Konuk Ayşenur Yazıcı. (Çok kültürlü bir kadın olduğunu da sitesini ziyaret edince anladım.) Bir kitaptan bahsediyordu. Kitaptaki Tibet'in 5 ayininden ve mucize sonuçlarından. Vücuttaki enerji girdaplarını harekete geçirerek genç kalmanın basit sırlarından. Çok enteresan geldi programı dinledim hatta sitesine girdim. Ama aklım kitaba takılmıştı. Bir baktım bende var. Hemen okudum. Uygulamaya bugün başladım. Toplam 5 tane hareket var. (Tibet'liler ayin diyorlar) Oldukça basit hareketler. İlk hafta 3'er adetle başlıyorsun. Hergün yapmak şartıyla. Her hafta hareket sayısını 2'şer artırıyorsun. 21 harekete ulaştığında vücudundaki enerji girdapları eskisi gibi düzene giriyor ve vücut kendini toplamaya başlıyor. Bakalım. Ben deneyeceğim. Sonuçlarını paylaşırım.

Hiç yorum yok: