22 Temmuz 2006

Kocam kızdı ?!?!? Neden mi?

20 haziran'daki yazımda "internet ve kitaplar için can dostum" demiştim ya... İşte bu sözlerle kocamı kızdırdım. Ben pür heves oluşturduğum siteyi gösteriyorum. O'ndan geçer not almak için yapmadığım şirinlik kalmıyor... Yazının bir bölümü O'nun dikkatini çekiveriyor... Eee benim kocam detaycıdır, habercidir, gözünden kaçmaz. Size bakarken etrafı da görür, sizi dinlerken etrafı da dinler... Hal böyle olup da o bölümü okuyunca "yaaa Armağan Hanım can dostunuz bunlar mı?" diye edalı bir şekilde sormaz mı? (işte bu noktada şirinlik mirinlik yetersiz kalacak biliyorsunuz)
Bunu sormaya gerek var mı? Benim en önemli dostum kocam.. Sırdaşım, akıldaşım, neşe kaynağım, dayanağım... Tamam böyle düşünüyorsunuz... Hepiniz de bunu biliyorsunuz.. Ama o detaylar yok mu? Hayatımızın tuzu, biberi, tadı detaylar...
Zaten aksini düşünmediğimiz bir konuda, zaten herkes biliyor ki, zaten O da biliyor alışkanlıklarına kapılıp bu ufak ama önemli detayları hayatımızda atlamayalım...
Ben akıllandım... Ya siz?


Yakınlarınız, sevdikleriniz, dostlarınız, akrabalarınız için bol detaylı günler...

Hiç yorum yok: