20 Temmuz 2006

Sınır ötesi harekat mı? ben istemiyorum...

Eğer TBMM toplanmazsa, milletin ortak uzlaşması sağlanmazsa bu hükümet bodozlama ve kasımpaşalılık gereği Irak'a girecek... Zaten önünü sonunu düşündükleri yok... Maksat "heyyytt ben dedim mi yaparım.. Kanımız yerde kalmaz" havaları...
Peki sonra ne olacak? Ben sade bir vatandaşım, işlerin iç yüzünü pek bilmem. Ama eğer biz herşeye rağmen Irak'a girersek vay halimize... Karşımızda ABD askerlerini bulacağız. Yani ABD hükümetini... Dahası BM, AB ve bilimum cemiyetler... Yani onların ekmeğine yağ çalacağız... İstenen beklenen bu değil mi? Sonra, oranın demokrasi adına işgali ve "free curdistan"... Türkiye yavaş yavaş ve maalesef göz göre göre çukura itiliyor.. Bunu da tek başına başbakan yapıyor. Çünkü kadrosunun
beyanlarından %100 onay verdiği anlaşılmıyor...
Önümüzde çok önemli bir süreç var. Umarım Cumhurbaşkanı, Genelkurmay buna dur derler. AKP içindeki akl-ı selimler de dur derler...

Bu iş "allah allah" sesleriyle Viyana kapılarına dayanmak değil... Bu iş akılla, mantıkla çözülecek bir iş... Ama en önemlisi bu hükümetle çözülecek iş değil. Onların boyunu aşıyor...

Hiç yorum yok: