21 Temmuz 2006

Ben de sanal alemdeyim artık :)

Ne kadar güzelmiş... Yani düşüncelerini çok kişiyle paylaşmak... Mail yoluyla yaptıklarımı artık kendi adresimden yapacağım. Eğer beni merak ederseniz konuğum olacaksınız günde 3-5 dk. Ben sizi dört gözle bekleyeceğim... Bugün kimler okudu, kimler beğendi, kimler eleştirdi... Bu merak var ya beni çok heyecanlandırıyor...
Köşe yazarlarına hep imrenmiştim. Şimdi kendi çapımda, kendi köşemin yazarıyım... "Köşe yazarı" dedimse haddimi biliyorum... Ben çapımı, sınırımı biliyorum... Bu konuda daha "ham" bile değilim ki "pişdim, yandım" demeye de çok fırın ekmek olduğunu biliyorum.
Kendimi çok özgür hissediyorum. Demek ki yazmak böyle birşeymiş... Bu siteyi size açtıktan sonra kendimde sorumluluk hissedeceğim. Yazamadığım gün olursa kızacağım kendime. Yani site artık benim değil de sizin gibi olacağım... Bunları hissediyorum. Tekrarlıyorum. Demek ki yazmak böyle birşeymiş...

Hiç yorum yok: