2 Mayıs 2007

İstanbul'la nihayet tanıştık.

Dün...
1 Mayıs işkencesini yaşadım İstanbul'da...
Basiretsiz yöneticilerin uygulamalarını da gayet iyi anladım...
Sabah 07'de evden çıktım arabama bindim. Fatih Sultan Mehmet köprüsünden geçip Maslak'a gitmek niyetim.
Yol bomboş ise 20-25 dk, normal trafikte ise 45-50 dk süren bir güzergah burası...
Dün 4,5 saat sürdü...
Efendim, yöneticilerimiz çok akıllı ya...
1 Mayıs'ta önlem almak için Anadolu tarafından gelenleri arıyorlar... Avrupa tarafındakiler hep melek, Anadolu tarafında oturanlar ise hep şüpheli...
Bütün şeritleri teke indirip sözüm ona arama yapıyorlarmış. (Duyduğuma göre arama yapmadan geçiriyorlarmış.)
Düpedüz eziyet, işkence, Çağlayan Mitinginin rövanşı bence...
Avrupa kültür başkenti falan olacak bu şehirde, bu kafada (iki tavuk güdemeyen) yöneticilerle iş yapmak gerçekten zor.
NTV radyo "yol durumu" diye sürekli canlı yayın yaptı dinleyicilerle. Bağlananlar görüşlerini söyledi. Çoğunluk, ben de dahil olayı protesto ettiğimizi ve yöneticileri istifaya çağırdığımızı seslendirdik.

Hiç yorum yok: