28 Nisan 2007

İhtiras tramvayı!

İhtirasın fazlası kör eder...
Hedefe kilitlenmişsindir, hatta tutmana ramak kalmıştır, belki tutmuşsundur, elinden sabun gibi kaymaktadır...
Çevrende olan biteni görmez duymazsın... En önemlisi önemsemezsin... Çünkü, eline geçirdiğine o kadar eminsindir ki... Uyarılara kulak tıkarsın... Seni varedenlere arkanı dönersin... vs vs...
Sonra, "gerçek" suratına bir tokat gibi yapışır...
Sen yıllardır uyarıları dinleme...

İrtica yoktur, varsa söylesinler gereğini yapalım de... Cumhurbaşkanı dindar olsun de... Laikliği yeniden tanımlayalım de... 14 Nisan Ankara Mitingi'ni küçümse... Cumhuriyetin bütün kurumlarını tereyağından kıl çeker gibi zaptedeceğini zannet...

Eeee her rüyanın da bir sonu var... Fazla uçmak, dev aynasına fazla bakmak pek iyi değildir... Sonra, kendini büyük, herkesi küçük görürsün iyi olmaz... İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli...
Hoş daha olmuş bir şey yok. Ama akıllı olmalarını temenni ederim. Aklı selim karar vermelerini... Hem kendilerine hem bize zarar vermeden...


Tüm olan bitenlerden sonra yarın İstanbul'da Çağlayan Mitingi var. Basın biraz akıllandıysa yarın ki mitingi es geçmez. Halka rağmen kulaklarını tıkamaz. Gereği neyse, canlı yayınsa canlı yayın yapar... Bize kendilerini kanıtlama zamanıdır... Bu fırsatı kaçırmasınlar... Ayrıca, öyle tek olayla da kendilerini kanıtlayacaklarını sanmasınlar...

Genel Kurmay dün akşam bir açıklama yapmış... (tıklayınız) Ben bu açıklamaya şapka çıkarıyorum. Sabırları zorlayan uygulamalar karşısında "yok efendim piyasalar dengesi, yok efendim AB üyeliği, yok efendim demokrasinin teamülleri" diyerek susturmaya alışkınlar herkesi... Ama bir yere kadar... Yani demokrasi diye diye demokrasiden olacağız kimse seslendirmiyor...
Genel Kurmay'ın aklına, kalemine sağlık... Muhalefet de erken seçim diyor. Onların da aklına sağlık. Bu olayı kazasız belasız erken seçimle atlatmak gerek...
Tabi ihtiras tramvayındaki beyler duyarsa!




Hiç yorum yok: