6 Mayıs 2007

Bir bahar sabahı...

Bugün pazar... Hava süper... Hatta çok sıcak denebilir. Kocam İzmir'e gitmişti. Bu sabah geldi... Tabi yorgun... Ben dışarı çıkıp, şöyle Heybeli Adası'na ya da Polonezköy'e gitmek istiyorum... Yeşil, doğa, huzur arıyorum... Bıkmışım bu hafta işten, trafikten... Ama Fatih Bey yorgun oralı olmuyor. Evini özlemiş, evinde oturmak istiyor. Uyumak istiyor. Haklı... Tabi bir de Sığacık'a gitmiş haftasonu. Doymuş yeşile, denize, balığa... Biz de en fazla Carrefour alışveriş merkezine uzandık. Anneler günü hediyelerimizi aldık.
Sığacık çok güzel olmaya başlamış. Marina inşaatı başlıyormuş. Bizim evin önündeki liman çevresini rekreasyon alanı olarak hazırlıyorlarmış. Yaza bitecekmiş... Sığacık'ta herkeste bir neşe, bir umut varmış... Özledim.
Hani geçenlerde yazmıştım... İçimde bir enerji var. Bıraksam, dengeye gelsem içimden kelimeler fışkıracak demiştim... Şimdi o enerjim yok. Daha doğrusu şimdi çok derinlere kaçtı... Kelimelerin fışkırması için kafadaki düşünceleri, işi falan bir kenara bırakmak gerek. Onlara yer açmak gerek... Ki dışarı süzülsünler...

Hiç yorum yok: