15 Nisan 2007

SESSİZ GÜÇ 14 Nisan'da şahlandı

"İşte meydan
İşte Tandoğan
Neredesin Tayyip Erdoğan"

Bu sloganı bir de melodisi ile dinlemek öyle güzeldi ki... (çalsın sazalar oynasın kızlar melodisine bu sözleri yerleştirin)

Dün sabah 07.11 itibariyle Hipodrom'daydık. Akın akın insan geliyordu. Gerçekten Türkiye'nin heryerinden... Gitmekle ne kadar iyi bir karar vermişiz.
Kimse taşkınlık yapmadı. Arbede olmadı. Onca kalabalık yere göğe sığamadı ama hep medeniydi, anlayışlıydı. Tek yürek olmuştu. Binlere kadın, yaşlılar, tekerlekli sandalyesi ile gelenler, çocuklar, babalar, dedeler, nineler, öğrenciler, öğretim görevlileri... Herkes oradaydı...









Dun hepimiz adina
Ankara'daydik. O atmosferi, coskuyu, birlikteligi, medeniyeti, guzelligi anlatmak, kelimelere dokmek gercekten cok zor... Turk Halki icin "uyur" derler... Tepki vermez derler... Ben bunlarin hicbirine hicbir zaman katilmadim. Bize dayatilan, beynimizi uyusturmaya calisan bahanelerden biri sadece... Bunu soyleyenler tarhimize baksinlar yeterli... Biz sadece tahammul sinirlari fazla olan, sabir gosterebilen bir milletiz. Bu sabri ve tahammulu yanlis anlamak onlarin sorunu. Dun de aynisi oldu. Turk Halki dun "artik yeter" dedi. Sesini yukseltti. Bu sese kulak vermelerini siddetle oneririm. Dun bu tarihi olayda Ankara'daydim... Gurur duydum.

Hiç yorum yok: