6 Eylül 2009

Ben olsaydım...

Ben olsaydım...
Belki en kolay ahkam kesme sözü ama biraz da biz keselim.. Hakkımız var.

Tayyip diyor ki "CHP gelmezse biz gideriz. Raporlarimizi tek tek gosteririz."
CHP diyor ki "gelme. Senin raporunun ici boş. Senin yoldaşların başka."

Sonra! Tayyip eli kuvvetlenecek, şunu diyecek. "biz uzlaşmaya açığız. Gideriz dedik. kabul etmediler. Bu CHP hep böyle. uzlaşmacı değil kavgacı" bir güzel ekmek üstü tereyağ kıvamı. hem de ballı..

İşte ben olsaydım eğer CHP içindeki ak sakallı dedeler yerinde:

"hay hay. gel buyur. göster bakalım raporlarını" der ayağıma çağırırdım.

çıkışta basın toplantısında da mikrofona "rapor deyince bir şey sandım. meğer içi bomboşmuş arkadaşlar" deyiverirdim...

sonra Tayyip otursun ayıklasın pirincin taşını kendisi...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ah CHP... Doğrusu Ah Baykal...
Muhalefet edebilmenin incelikleri vardır, zekice, içten içe hatta kimi zaman doğrudan. Hayat, strateji kurmak üzerine kurgulu. Gel gelelim, sen hiç proje üretme, sorunlar üzerine hiçbir çözüm önerin olmasın ama muhalefet etmek adına konuşmaların üzerinden konuşmalarla karşılık ver. Hey gidi Baykal hey !