4 Şubat 2008

kör olmak önemli değil, görmek önemli!

Güneşin tüm ışıkları bırakıp gittiğinde seni
Yeni bir ışık bulabilirsin sen istersen...



Işığını kaybetmen nasıl engel olabilir ki
Işık yaymana...


Bu sözler görme engelli bir arkadaşımın TV'de yayınlanan programından alıntı...
Benim için bir azim örneği... İnsana pes etmemek, peşini bırakmamak duygusu veriyor... Ona bakıp ben daha neler yapabilirim duygusu aşılıyor...
Hayatına görerek başlayıp, sonra bir kaza sonucu dünyası karanlığa dönüşen biri bu değerli insan...
Ama o karanlık; gönlünü, aklını, direncini, hevesini asla örtmemiş...
Şimdi Sesli Kitap Gönüllüleri için ben de bir şeyler yapmaya çalışıyorum. SKG web sitesine üye oldum. Deneme kaydım onaylandı. Kitabımı seçtim, arşiv kontrol edildi ve onaylandı. Bölüm bölüm kitabı okuyorum kurallarına göre... Benim gibi yüzlerce gönüllünün sesini hasretle bekleyen, kitaplara susamış bu güzel insanlara hizmet etmek içimde gerçekten çok pozitif duygular uyandırıyor... İçim huzur doluyor...

Hiç yorum yok: