6 Haziran 2008

Resim ne kadar büyük?

Her okuduğum yeni kitapla, yeni öğrendiğim bilgiyle resmi gördüğümü sanıyorum. Oysa, her defasında resim büyüyor. Üstelik büyüme aritmatik değil. Oranını tahmin edemiyorum.
Resmin büyümesi bir tarafa, her hareketle başkalaşıyor da... Dün bildiğim ve inandığım fikirler, bugün kendini imha edebiliyor.
Ben bu işin peşini braktım. Bu resmi anlayamıyorum. Her hareket, istemediğimiz başka bir hareketi doğuruyor. Anlamıyorum, anlayamıyorum.
Ama merak ediyorum, bu resmi bir çizen var mı?
Onlar resmin boyutunu, temasını, rengini biliyor mu?
Yoksa fırçayı tutan eli de tutan başkaları var mı?
Yoksa bu kadar komploya gerek yok da, her şey gerçekten rastlantı mı?
İlk seçenek irkiltici ama ikincisi de öyle...

Hangi konudan mı bahsediyorum?
Ee siyasetteeenn...

Hiç yorum yok: