5 Haziran 2008

Cep telefonum sürekli "bızzt bızzt" titriyor.
Yani mesaj geliyor.

Ne kadar seviliyorum yarabbim.
Herkes bana mesaj atıyor...
Evet beni öyle seviyorlar ki neredeyse kanımı içmek için yarış halindeler...
Önce hangisi tavlayacak?
Ya havaya girip "he" dersem!!!
Düşünmek bile istemiyorum.
Önce nakavt edecek, sonra kanımı emecek, fırlatıp gidecek...

Neyi mi anlatıyorum?
Ayol siz benim kadar sevilmiyor musunuz yoksa?
Tüh bak, bu bir travma nedeni olabilir şimdi...
Kredi kartlari, mağazalar, bankalar, marketler hepsi çıldırdı.
Kredi al, çok kolay tek tuş, tek dokunuş...
Markete git şimdi al, aklına gelince öde...
Ev al, teminat olmasa da olur, kara gözlerin yeter...
Araba verelim, ama 2.el yakışmaz sıfır olsun...
Mobilyalarını değiştir, gardrobunun için dışını yenile...
Al al al... herşeye + + + taksit...
At imzayı... herşeye - - - hayat...

Hiç yorum yok: