27 Nisan 2008

Yer gök ruhum çiçek dolu...

Kim derdi ki gün gelecek karı-koca "hayata yön veren özlü sözlerden" ve çok sevdiğim şair "Özdemir Asaf"ın dizelerinden konuşacaksınız diye...
Benim küçüklüğümden beri en büyük ilgim özlü sözleri biriktirmek, Özdemir Asaf'ın şiirlerini, sözlerini okumak, özel defterime bulduğum anlamlı cümleleri yazmaktır.
Evlendim, bu özelliğim biraz hız kesti ama devam etti... Fatih ise hiç oralı olmadı... Ben hep şunu arzu ederdim; Asaf'ın kitabından sayfa tutalım ve o sayfada yazan dörtlüğü okuyalım karşılıklı... Malesef hayatlar birleşiyor ama zevkler her zaman birleşmiyor...
Ama o gün geldi... Bütün kitaplarımı O'nun hizmetine açtım... İnternette yazı yazarken konuyu özetleyen bilgelerin bir cümlesi, şairlerin bir dizesini kullanıyor... Nasıl mutluyum anlatamam... Şimdi bu sözler, şiirler, kitaplar, defterler hepsi elimizin altında, salonda sehpanın üstünde duruyor. TV kumandasının yanında. Zaman oluyor TV'yi kapatıyoruz. Andrea Bocelli CD koyuyoruz ya da başka güzel müzikler... Ben kitap okuyorum. Fatih yazı yazıyor...
Nasıl keyif anlatamam...
Ruhum çiçek açıyor...
Bu arada Fatih dün demet demet çiçek almış... Evde heryer renk renk çiçek dolu...
Yani , yer gök ruhum çiçek açtı...

Hiç yorum yok: