3 Nisan 2008

24 Mart 2008 haftası

Geçen hafta İzmir ve Salihli'ye gittik. Çok güzel ve dolu dolu bir hafta geçirdik...
Bu anıların ötesinde, herkesin gördüğünün derinliklerinde bu tarih, 24 Mart 2008 haftası benim için çok şey ifade edecek...
Hayatım için belki de dönüm noktası diyeceğim bu tarihe...
Neden olduğunu, ne olduğunu elbette burada yazmayacağım.
Anlatır mıyım?
Hayır...
Bu benim için bir özeleştiri, iç hesaplaşma, değerlendirme, gözden geçirme ve karar verme haftasıdır...
Belki de ilerde "uçurumun kenarından dönme" olarak da niteleyebilirim... Bu kadar abartır mıyım, bilemiyorum... Belki, geçmişte de böyle haftalar geçirdim ama şimdi hatırlamıyorum bile...
Herkes kendisiyle görüşür, tartışır, hesaplaşır bence... Ben de bunu yaptım galiba... Kendi kendimle tartıştım, iki benliğe ayrıldım, bir parçam diyerini ikna etmeye çalıştı...
İçimde, ruhumda fırtınalar esti... Çok kitap cümlesi gibi ama gerçekten böyle oldu... Tüm olanlar içerdeydi, içimdeydi...
Sonra, an geldi, kavga bitti, ortalık duruldu, dengeye geldim... Dengemi buldum... İçim ve dışımın huzuru aynı oldu... Yine herşey pırıl pırıl ve net... Eskisinden daha berrak...

Hiç yorum yok: