18 Kasım 2007

yazacak çok şey var

Geçen hafta yani 10 Kasım'da İTÜ Maçka binasında Mustafa Kemal Anfisinde bir paneli dinledim. ÇYDD'nin düzenlediği bir paneldi ve konusu son günlerin ve dahası geleceğimizin en önemli konusu yani Anayasa idi... Program şöyleydi:
Panel açılışı
- Prof. Dr. Türkan Saylan, ÇYDD Genel Başkanı
- Prof. Dr. Türkel Minibaş, ÇYDD Genel Başkan Yardımcısı

Anayasa Paneli
- Prof. Dr. İbrahim Kaboğlu, MÜ Hukuk Fakültesi Anayasa Anabilim Dalı Öğretim Üyesi
- Sabih Kanadoğlu, Emekli Yargıtay Başsavcısı
- Turhan Çömez, 22. Dönem Milletvekili
- Yard. Doç. Dr. Nihan Yancı, Kocaeli Üniversitesi Öğretim Üyesi


Burada aldığım notları daha yazmadım ama yazacağım...
Biraz önce haberleri izledim... Dün Milliler Norveç maçını kazandı ya... Ne demogoji, ne ajitasyon, ne yapış yapış ağdalı bir duygusallık... Kardeşim, adamların sahaya çıkıp maçı alması neden böyle abartılıyor. İşleri bu değil mi? Zaten amaçları bu değil mi? Yeşil sahaya neden çıkıyorlar? Ayrıca, yeşil sahalarda kazanılan zafer benim dişimin kovuğuna gitmiyor, bilesiniz. Beni bununla oyalayamazsınız! Bu benim ağzıma bal olarak çalınamaz... Ben yeşil sahalardaki değil, siyaset masasındaki, diplomasi sehpasındaki, ekonomi grafiklerindeki zafere bakarım! Var mı orada başarı? Hıh güldürmeyin allahaşkına!
Ben başkalarının aksine "negatif duygular" içindeyim! Anlayan anladı!

Hiç yorum yok: