5 Kasım 2007

veeee perde!

Haftalardır teyakkuzdayız...
Terör yüzünden...
Bekliyoruz... Sabrımız taştı, nefsi müdafaa hakkımız ya... Bunlar yüksek koltukların sesinden...
05 Kasım tarihi buluşma...
Peh peh peh...
Oval salonda "çelik-çomak oyunu" var.
Bir alım bir tafra bir caka...
Koskoca cumhuriyeti kuran Atatürk'te bu cakalar yok... Bunlara ne oluyor...
Bu kurmakla yıkmak arasındaki farktan olsa gerek...
Askerler rehin alınmış...
Tam tarihi buluşma olacak...
Rastlantı bu ya!
DTP kuytudan fırlıyor ve ortaya çıkıyor, neredeyse ellerinden tutup getiriyor bizim askerleri... (Dikkat edin asker dedim geçtim)
Ben o askerlerin ne duruşunu beğendim, ne şapır şupur öpüşmelerini...
Ben bizim Mehmetçiğin dik ve gururlu duruşunu severim...
Demek ki hepsi aynı değilmiş...
Arada eğik duran oluyormuş...

Hiç yorum yok: