4 Eylül 2007

Dün'ü arıyorum ve bir lider!

Yazasım yok...
Eleştiresim de...
Hangisini yazayım diyorum... Hangi birini... Zıvanadan çıktı artık iyice...

Herkes ağzına dolamış "daha demokratik bir Türkiye için" lafını... Bilen bilmeyen bu lafı çiğniyor sakız gibi...
Anayasa bunun için değişiyor...
Cumhurbaşkanında bunun için israr ettiler...
Bağımsızlar bunun için meclise girdi...
TSK'ya bölücü dediler ama hep daha demokratik bir Türkiye için...
Anayasanın ilk dört maddesinin de kalkmasını bu yüzden istiyorlar...
Tek devlet, tek bayrak, tek dil de bunun için kalkmalı...
Örtünelim, tesettüre girelim... İnsanlar daha demokratik bir Türkiye'de yaşadıklarını anlasınlar...
Asker ağzını açmasın çünkü daha demokratik olacağız...
...
Eeeee?

Neler oluyor bi farketsek diyorum.
Daha demokratik ne demek kim kafasında yorumladı bunu?
Devletin içinde bir allahın kulu yok mu?
Türkiye zaten yeterince demokratiktir... Bunun dahası yoktur diyebilecek...
Zira demokrasi olmasaydı sen bu lafları bu kadar rahat eder miydin?

Ben bir lider arıyorum... Hepimiz öyle... Karşı tarafın lideri belli.
Bizim tarafta bizi toplayacak, ikna edecek, peşinden sürükleyecek lider arıyorum...

Hiç yorum yok: