14 Ağustos 2007

Tatil güzel şey...

01 Ağustos'ta sabah atladık arabaya... Doğru Ayvalık-Altınova... Annemin yazlığı... Ablamlar, yeğenler hepimiz oradayız... Ne keyif ne keyif...
Sabah kalk kahvaltı et... Denize git... Öğleden sonra gel yemek ye... Yat uyu... Kalk çay iç... Akşam yemeği hazırla... Yemek ye... Yürüyüş yap... Yat uyu...
Yani nasıl dolu bir program :))
Ama nasıl dinlendik... Nasıl yedik... Kocam 2 kg aldı... Beni telaş aldı tabi.. Bu kiloları nasıl korurum diye... Kilo verdirmemeliyim, bunu başarmalıyım... Ama nasıl :(
Anne yemekleri gibi mümkün mü...
Pazar akşamı geldik... İstanbul'a... Sıcak, karışık, kalabalık İstanbul'a... Başladı tempo...
Bu tatilde iş telefonları beni hiç rahatsız etmedi...
Bağımsız ve proje bazında çalışıyorum ya... Bir yere bağlı değilim ve kendimi özgür hissediyorum ya... Önceden olsa iş telefonu gelince yüzümü buruştururdum nerden çıktı şimdi bu derdim... Hatta telefonumu kapatır, ulaşılmaz olurdum. Oysa bağımsız çalışınca hiç böyle duygular olmuyor.. Aksine keyifle açıyorsun telefonunu...
Bağımsız çalışınca kendini akvaryumda hissetmiyorsun...
Kocaman okyanusta gibi hissediyorsun...

Hiç yorum yok: