10 Kasım 2010

hayalim gerçek oldu


Bundan bir kaç ay önce heyecandan 9 doğuyorum demiştim...
Sonra da olmadı :( diyerek üzüntümü yazmıştım ama yılmayacağımı söylemiştim...
Evet, yılmadım, hayalimden vazgeçmedim...
Ulusal bir dergide yazı yazmaktı benim hayalim...

İlk olarak Gastronomi Dergisinde, yazım yayınlandı.
Diğeri ise tamamen bana ait bir projeydi. Adı, konsepti bana ait, sıfırdan yarattığım bir proje...
İlk teşebbüsüm olumsuz oldu... Aradan aylar geçti...
Ofis+İletişim Dergisi'nde yayınlandı...
Yazımı kabul ettiklerinde yaşadığım heyecanı ömrüm boyunca unutamayacağım...
O kadar tatlı bir duygu ki...
Hayalini gerçekleştirmek...
Bundan sonrası için inancım daha arttı biliyor musunuz?
Gerçekten insanın yapamayacağı şey yok...
Eğer isterse...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Daha nice başarılara Armağancım :)